۱۱ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۱۱

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندورود:

علامه مصباح الگوی علمی و عملی جهاد تبیین است

علامه مصباح الگوی علمی و عملی جهاد تبیین است

میاندورود - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورود با گرامیداشت سالروز رحلت علامه مصباح از این عالم ربانی به عنوان الگوی علمی و عملی جهاد تبیین یاد کرد.

حجت الاسلام ابوذر کاظمیان در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت دومین رحلت آیت الله مصباح یزدی (ره) و سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، گفت: نهضت علمی علامه مصباح (ره) در حوزه علوم انسانی و علوم اسلامی ادامه خواهد داشت.

وی با گرامیداشت دومین سالگرد رحلت علامه بصیر آیت الله مصباح (ره) و سومین سالگرد شهادت سردار بزرگ و مجاهد اسلام و ایران اسلامی سپهبد قاسم سلیمانی (ره) و همرزمان ایرانی و عراقی، اظهار داشت: مجاهدت‌ها و نهضت علمی علامه مصباح یزدی (ره) بی نظیر بود و در حوزه جهاد تبیین هم آثار آن همواره برای نظام مقدس جمهوری اسلامی منشأ خیر و برکات بود.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد این عالم برجسته و ممتاز، افزود: حضرت آیت الله مصباح یزدی (ره) همواره در طول عمر با برکتش یار و یاور رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای (مدظله العالی) بودند و در دفاع از ولایت ثابت قدم بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندورود در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه مراسم سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام و ایران اسلامی سپهبد شهید قاسم سلیمانی و علامه مصباح یزدی (ره)، تاکید کرد: مجاهدت‌های بی نظیر سپهبد شهید قاسم سلیمانی برای جمهوری اسلامی و برخی کشورهای مسلمان منطقه از جمله سوریه، عراق و لبنان هیچ وقت از ذهن ملت‌های مسلمان و مظلوم منطقه پاک نخواهد شد و قطعاً عاملین این جنایت وحشیانه و بزرگ به سزای اعمال خود خواهند رسید و پرونده انتقام در جمهوری اسلامی همیشه باز خواهد بود.

حجت الاسلام کاظمیان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به نهضت جهاد تبیین علامه بصیر، آیت الله مصباح یزدی (ره) در دوران پیش از انقلاب و پس از آن، خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط ویژه جمهوری اسلامی در سال‌های اخیر و دستاوردهای کم نظیر انقلاب اسلامی در چهل و سه سال عمر با برکت نظام و اهمیت جهاد تبیین از منظر رهبری عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای (حفظه الله)، راه علامه مصباح با قدرت و قوت در نهضت جهاد تبیین ادامه خواهد داشت و علامه مصباح یزدی (ره) الگوی علمی و عملی، نهضت جهاد تبیین است.

کد خبر 5670093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha